Live chat na stronę – jakie ma funkcje? Korzyści, które warto wykorzystać

Strony internetowe umożliwiły komunikację ludzi z całego świata. Niektóre z nich są też w stanie zrobić z tego biznes, jak Skype. Internet jest pełen solidnych stron, z których można korzystać, zapewniając live chat jako opcję do porozumiewania się dla swoich użytkowników. Live chat na stronie internetowej jest czymś, co stało się bardziej popularne w ciągu ostatnich lat i może być świetnym źródłem informacji dla firm, które chcą pomóc klientom w czasie rzeczywistym. W tym wpisie omówimy, czym jest to rozwiązanie i jakie płyną korzyści z jego zastosowania.

Czym jest live chat na stronie internetowej? Na czym to polega?

Live chat na stronę to czat z klientami online. W tego typu czacie nie chodzi tylko o rozmowę między dwoma stronami, ale także o ich wzajemną interakcję. Rozwiązanie pozwala klientom komunikować się ze sobą za pomocą różnych aplikacji, przy czym zwykle jedna jest umieszczona na stronie internetowej, a druga, do której dostęp posiada administrator, jest umieszczona na stronie usługodawcy (np. https://fullcall.pl).

Strona internetowa umożliwia odwiedzającym komunikowanie się ze sobą. Użytkownicy mogą dodać zdjęcia, filmy, a też dzielić się linkami. Jeśli dodamy do tego pokoje, do których może dołączać wiele osób, w pewnym sensie otrzymujemy mini sieć społecznościową dla odwiedzających stronę.

Live chat ma kilka cech, które czynią go najbardziej efektywnym. Do tych cech należą:

1. Historia czatu.
2. Wskaźniki określające skuteczność poszczególnych wiadomości.
3. Powiadomienia o wiadomościach.
4. Obsługa animowanych GIF-ów.
5. Udostępnianie plików.
6. Menedżer plików.
7. Funkcja ankiety
8. Dostosowywany panel zarządzania dla administratora.
9. Możliwość dostosowania zdjęcia profilowego przez obsługę klienta.

Korzyści, jakie daje umieszczenie live chatu na stronie internetowej

Korzyści płynące z zastosowania oprogramowania live chat na każdej stronie internetowej są niezliczone. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą, czy dużą firmą, live chat jest potężnym narzędziem. Oto pięć powodów, dla których live chat jest koniecznością w XXI wieku:

Dzisiejszy konsument jest zajęty, inteligentny i dobrze poinformowany o tym, czego chce. Chcesz, na ile to możliwe, zatrzymać takiego konsumenta, nawet jeśli opuści Twoją stronę, nie dokonując żadnego zakupu. Dzięki oprogramowaniu do live chat możesz pokazać potencjalnym klientom, że zależy Ci na tym, by ktoś był chętny do pomocy, wykorzystując live chat działający 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Takie rozwiązanie ostatecznie buduje zaufanie wśród klientów: Kiedy ludzie odwiedzają Twoją stronę i widzą, że masz zainstalowane oprogramowanie do live chat, czują, że ich problemy zostaną natychmiast rozpatrzone, więc nie będą się wahać przed zakupem u Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.